Hjälp barn i katastrofer

söndag 27 december 2009

Snart nytt år

Snart är det dax att avlägga nyårslöfte, igen =).
Visst gick året fort.
Har precis varit inne och låtit mig förföras av Piagets hemsida. http://en.piaget.com/. Speciellt serien Magic Gardens och creative collection tycker jag om.
Här intill är en bild som påminner mig om att det igen kommer en sommar.
Ringen är inspirerad av en typisk sommardrink "Sex on the Beach cocktail" Den är så läcker med sin runda fasetterade mörkrosa tourmalin med en krans av diamanter och en frisk limeskiva av peridoter. Mmmm...
Man längtar till sommar och värme, men först... ett riktigt GOTT NYTT ÅR till er alla.

2 kommentarer:

Petra sa...

Hej!
Jag måste bara tacka dig för en underbar blogg. Jag hittade dig när jag googlade Rosa Taikon efter att det varit ett program med henne ni i veckan.
Har sedan suttit och läst igenom din blogg under julen.
Blev också jätteglad när jag hittade Ole k Bydal, eftersom jag ska börja en silversmideskurs hos honom i januari och 10 veckor fram.
Tack för allt du delat med dig och
Gott nytt år till dig med.
Mvh
Petra

Monika sa...

Tack Petra för dina snälla ord, otroligt roligt med kommentarer =)
Lycka till med silversmidet!